Melodifestival

Jag hade bestämt för att bojkotta melodifestivalen i år. Är ändå alltid samma artister med. Typ Carola och några Idolare..haha.
Men så hörde jag att Lasse Lindh skulle va med i veckans deltävling, så då var jag juh bara tvungen att titta på hans bidrag och ringa och rösta på honom. Han är ju så fantastisk. Åsså är han från Härnösand oxå...inte illa pinkat.
Nu har han fått min röst iaf, jag hoppas att resten av svenska folket röstar lika vettigt som jag :P , men förmodligen inte....förmodligen vinner skenheliga Carola.

image143 Fina Fina Lasse!

Nää nu ska jag sluta och sitta här och beklaga mig över folks musiksmak och krypa ner i sängen istället. Känner mig inte riktigt hundra.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0