Lite data krångel

Har varit dålig på att uppdatera bloggen. Men det har inte varit frivilligt, internet har krånglat lite.
Igår va det skola. Sen gick jag och Lollo på röda korset och kollade på böcker. Det blev en kokbok för mig och en vinbok. Lollo köpte några pocketböcker.Sen lunchade vi, åt jättegodsallad.

image120

 Sen gick Lollo jag å Carro en sväng på stan oxå. Carro letade jeans. Jag köpte en jättesöt blå kappa på H&M för 99 spänn, den hade kostat 700 så det var ett riktigt kap.
image122

Tyckte verkligen om modellen..lite klockad, typ babydoll.

 Vi träffade Erik och hans syster sen. Så vi gick och fikade med dem på waynes. Det va jättetrevligt. Linda (erikssyster) hade sin bebis Aliyah med sig. Hon var hur snäll som helst, grinade inte ens när hon vaknade.

image123

Lollo och Erik.

image124
Carro och, Aliyah i bakgrunden.

I helgen blir det jobb och plugg.
Imorgon jobbar jag 6-18.30, långpass igen.

På söndag är jag ledig, då ska jag försöka jobba lite och kanske hitta på nåt skoj.

Ikväll blir det väldigt lugnt, ska lägga mig tidigt.
Middag med Danne. Ben och Jerry´s till efterrätt, det är riktigt helgmys de.

image125

Lite suddig bild.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

=)) Kappan var ju verkligen ett fynd!! Jätte fin.
Glassen ser god ut.. skulle inte va helt fel nu inte =D

2008-02-01 @ 22:41:05
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Marre

Låter som ni haft en mysig dag :)

2008-02-01 @ 23:05:09
URL: http://mertzipe.blogg.se
Postat av: ulla erixon

Hej Åsa!
Vilken härlig blå färg på kappan! Man får vårkänslor bara av att titta på den. Kappan kommer att framhäva dina egna starka färger. Den kommer att sitta som en smäck!
Du blir ännu oemotståndligare.
Kram mamsen

2008-02-02 @ 17:28:21
Postat av: Alicia

jätte fin kappa ! :)

2008-02-02 @ 20:20:38
URL: http://alvedonspray.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0