Lager 157

Det va super nice hemma hos Danne igår. Han hade lagat så godmat. Jag som brukar klaga på honom för att han inte kan laga mat, inser att jag måste sluta med det för igår överbevisade han mig.

Vi har bestämt att vi ska ta en liten utflykt till Lager157 den första mars, han behöver nya jeans säger han. Det blir jäkligt nice. Har jag tur kanske jag oxå hittar nåt :)
Tills dess ska jag inte shoppa nånting iaf....,men det ska nog inte bli så svårt. Tycker ändå inte jag hittar nåt när jag går på stan. Var ner en snabbis igår. Hittade typ ingenting. Men det är bra för plånboken iaf :)

Ikväll ska jag hänga med Ida och Mika...så trevligt att Ida är här hemma i barndomsstaden och hälsar på. Då får man passa på att umgås med henne.

Nää nu ska jag vandra iväg till skolan snart.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Jonna

lager har så sjukt bra grejer, oftast!:)

2008-02-19 @ 15:18:04
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Lollo

Lyllos, även fast jag inte hittade så jätte mkt när jag var där är det ju alltid trevligt o komma ifrån stan lite! =D
Hehe du gör nog rätt i att inte shoppa nåt innan dess, har en känsla av att det kommer gå åt nån tusinglapp när Åsa är där o shoppar =D

2008-02-19 @ 16:22:58
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: mika

jag vill följa med!

2008-02-19 @ 17:23:54
Postat av: Danne

ju fler till lagret desto bättre

2008-02-19 @ 20:53:15
Postat av: Saris

vill oxå dit. Det va längesen jag va där nu-

2008-02-20 @ 10:22:29
URL: http://sarriiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0