Laddar för morgondagen

Nu ska jag ta en liten promenad till jobbet och inhandla några sista ingridienser till morgondagen.
Sen ska jag baka lite, muffins blir det nog, och chokladbollar kanske. Och defentivt en smörgåstårta, fast den förberder jag bara, så lägger jag ihop den imorgon...blir bäst så.

Tänk att det fortfarande är magpirr så här dan innan dan, även fast man fyllt år så många gånger. Jag blir iaf som ett litet barn.

Allt med en födelsdag är så roligt, att få baka, att få bjuda in gäster, att få planera en fest( i detta fall med en god vän i mars, den som väntar på nåt gott...)

Nää nu ska jag trippa iväg så jag kommer igång.
Skulle nämligen behöva hinna med lite plugg ikväll oxå.

Ps. Det bästa med att baka...provsmaka!!!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Lollo

GRattis i förskott =))

2008-02-12 @ 16:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0