Insomnia

Jag har verkligen sovit crapy inatt. Har legat och kastat mig fram och tillbaka i sängen. Molle ville inte ens sova med mig utan sov ute i soffan, det är inte ofta sånt händer.
Drömde massa mardrömmar oxå. fy fy. Bland annat att pappa var jättesjuk, så jag var helt tårögd när jag vaknade. Fy fy.

Jag hoppas lyckas vara pigg och glad idag ändå. Men det tror jag inte bilr några problem :) I alla fall inte med glädjen.

Så varför sov jag så dåligt för? Förmodligen så spände jag mig över den hemska redovisningen vi har i skolan idag, det kommer vara så skönt när den är över. Åsså bakade jag igår vilket ledde till att jag smakade lite, så det kan ju varit allt socker som bidrog oxå.

Usch känner mig hemskt nervös för redovisningen, men det kommer nog gå bra. Som sagt var behöver våran grupp bara stå där framme ett tag sen är det över. Vet inte riktigt varför jag är så jättenervös för den här redovisningen. Annars brukar jag tycka att det är helt ok med redovisning, lagom nervöst.
Men förmodligen är det för att läraren vi har i detta ämne gör mig väldigt nervös.
Åsså tycker jag inte uppgiften varit så rolig, så jag har väl inte känt mig så där super motiverad.

Nej nu ska jag sluta gnälla.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sofia

GRATTIS PÅ 25-ÅRS DAGEN!!!! Hoppas du får en bra fördelsedag och att redovisningen går bra. Puss och kram från en som har långt kvar till 25 =)

2008-02-13 @ 10:54:02
Postat av: Lollo

GRATTIS =))
Jag sov också dåligt inatt, usch.. Hoppas din dag har varit desto bättre o att du fått fina prellar.
Puss

2008-02-13 @ 17:37:05
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: s

Grattis på 25årsdagen, hoppas du har haft en bra dag

2008-02-13 @ 18:36:21
URL: http://sarriiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0