Idag är det onsdag

Vilket innebär lång skoldag. Och den skoldagen som innehåller det tråkigtaste ämnet, arbetssätt och lärande. Just nu har vi ett tråkigt och segt grupparbete i det ämnet, vilket gör att jag inte tycker om det för tillfället.

Den här dagen innebär också att My blir 25 år. Så efter skolan blir det en snabbis hem till henne för att gratta lite. Sen ska jag på teater med skolan, Electra Show.

image129

Det ska bli nice, var riktigt längsen jag var på teater nu. Tror jag var med mamma på Skottes senast.
Men jag älskat teater. Och Mika har sett denna och sa att den var suverän. Och gratisbiljett gör ju inte direkt ont :)

Igår var jag hemma hos mamma och pappa och åt middag. Purjo och potatis soppa men semla till efterrätt, jättegott. Jag hämtade några religionslexikon där. Bra att ha nu när man pluggar.

Jag fick en jättefin mössa av mamma också, som hon stickade själv när hon var i min ålder.

image130
LOVE IT!!!


Appropå ålder, jag fyller 25 år om en vecka. Känns kul, läskigt och konstig. Jag trodde ju att man var vuxen när man var 25?

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: mika

äh, så gamla är vi inte! ha så fit i kväll! electra is the shit! den är så bra den där föreställnigen! vill ha en recension va du tycker sen! kram på dej vännen!

2008-02-06 @ 09:03:07
Postat av: Lollo

Hehe ja fyy Åsa vad du blir gammal :P
Haha.. själv får jag njuta av mina sista månader som ungdom hehe.. =D
Jag längtar till Marias & din fest.. vi kommer ha såå kul!
Puss

2008-02-06 @ 10:39:07
URL: http://lollo83,blogg.se
Postat av: sara

Grattis i förskott

2008-02-06 @ 15:58:01
URL: http://sarriiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0