Humor!

Låg och slö kollade lite på tv igår kväll när Ida åkt och hamnade på The Sarah Silverman show på Svt. Har försökt kollat på det nångång förut oxå. Så nu har jag gett det två chanser. Men jag kan verkligen inte tycka att det är roligt, det får mig inte ens att le. Verkligen inte min typ av humor.

image146

Alltså jag älskar verkligen tjejer som goofar sig och tar plats och som inte är rädd för att säga fula ord. Men de här är bara sååå tråkigt.




Det här är mer min typ av humor. Jag skrattar så jag nästan kissar på mig när jag kollar på detta.

image147

De är så sköna...hahaha!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Hehe ser ut som de som gick GYSK :P

2008-02-21 @ 16:22:52
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0