Helgen som gått

Usch va dålig jag varit på att uppdatera bloggen.

Så vad hände i helgen?

I lördags jobbade jag. Sen var det 25 års fest hos my. Väldigt trevligt. Riktig lyxmiddg bjöds det på.
image132
Kia hade en helt fantastisk klänning på sig, den passade henne perfekt.

Vid elva drog jag mig till Heartbreak för lite utgång.
Där möte jag upp Erik och Lollo.
image133

Även Anna N och Sara K var där, vi dansade med dem.
image134
Här syns min nya klipping lite.

Nää nu ska jag iväg till skolan för lite grupparbete "suck"...

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha vad äre för ful bild du lagt upp på mig då. =D
Det var skoj i lördags. Kram

2008-02-11 @ 10:10:53
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0