Godmorgon...ny vecka.

Måndagmorgon, det känns faktiskt bra. I alla fall när man ändå jobbat hela helgen och inte fått varit ledig.
Jag hoppas det här blir en bra vecka, men det känns bra :)

I lördags jobbade jag 12 1/2timme..men hann ändå med lite spontan utgång med tjejerna. Det var riktigt trevligt. Har varit så less på krogen på sistonde men i lördags hade jag riktigt kul.

På söndag var det jobb igen 11-18.30 men när jag skulle cykla till jobbet så hade låset fryst fast. Som tur var kom pappa till min undsättning och skjutsade mig till jobbet. Dax för ett körkort kanske Åsa?

Nää nu ska jag fixa fram lite frukost.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det var superkul vännen!!

2008-02-04 @ 12:18:44
Postat av: Lollo

Oj vilken energi =D Nåt ragg?
Vad många inlägg j ag missat såg jag nu.
Vi ses väl snart? =D

2008-02-05 @ 11:45:19
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0