Dagen efter

Vilken underbar födelsedag det blev!
Den var helt perfekt.
Den började som sagt med nervös redovisning, som visade sig inta alls var nåt att vara nervös för. Det gick ju jättebra. Det gick bra för all tre grupperna, det var sån bra stämming i klassen.
På eftermiddagen hade jag grupparbete med mats elina och amira. Det gick oxå toppen, vi hann till och med bli klara, så skönt.
Sen framåt fem kom Danne förbi, så skönt att få umgås lite med honom, han har varit sjuk och jag har haft så mycket i skolan så vi har inte setts på ett tag.
Sen vid sex-tiden kom mamma och pappa, de hade med sig mormor och morfar oxå.
Vi åt smörgåstårta.

image140

Sen fikade vi daimtårta med jordgubbar och grädde och chokladbollar och daimmuffins.
Jättemysigt var det.

image141

Molle blev alldeles trött av allt busade i presentpappret.

Sen kom Mika oxå. jag blev så glad. Hon hade med sig en helt underbar present. En biljett till Tomas Andersson Wij den 4 april på Spegeln...Jag blev så lycklig!

Av mamma och pappa fick jag temuggar från ikea som jag suktat efter länge länge, de är gröna och jättefina, till dem fick jag en vattenkokare. Otroligt att jag inte haft nån sån med tanke på allt te jag dricker.
Jag vet att jag fick en av tjejerna när jag flyttade in men den har tyvärr gått sönder.
Men nu har jag en fungerande igen :)

Av mormor och morfar fick jag simpsonsboxarna 2 och 3.
Och de här fina blommorna.
image142

Av Danne fick jag simpsons filmen, tänk att jag inte sett den än. Men då var det ju perfekt att jag fick den.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Trevligt ni verkar ha haft det =) åh god smörgåstårtan ser ut!

2008-02-14 @ 16:31:04
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: ulla erixon

Hej Åsa!
Tack för en jättetrevlig och GOD födeledagsfest!
Det var så mysigt och fint i din lya. Du hade bakat så gott och smörgåstårtan satt som en smäck!Roligt att läsa att du också känner dig nöjd med dagen.
jag hörde att du gått på långpromenad ända till Strömsbro. Du är spänstig du!
Hoppas du får koppla av lite i helgen. Förresten vlka fina kort från födelsedagen du tagit.
kram mamsen

2008-02-16 @ 19:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0