Bästa stället

Nu är jag hos på ett av de absolut bästa ställena i stan. Hos momo och moff. Japp så hete de när var liten, och så heter de fortfarande för mig :)

Mormor hade bakat egna semlor som hon bjöd på ....himmelskt goda. Bättre än Bodins, och då mina kära vänner...då är det bra må ni tro.
Lite senare ska vi äta fläskfilé med ädelost och svamp sås...mumsigt värre.
Det är de som är lite farligt när man är här...man bara äter å snaskar glass å godis...så man blir en liten tjockis. Men det har jag förebyggt imorse genom en lång promenad till hagaström. Sen tänkte jag ta en promenad härifrån ikväll oxå, så stillar det de dåliga samvetet lite iaf...och föresten så får man äta lite onyttig ibland. Synd bara att att lilla fröken Åsa gör det mer ofta än ibland :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: saris

Längtar efter att min mormor får komma snart så man får äta upp sig lite..hehe nej så ska jag inte säga.-. det e det sista jag vill göra.. kilona i min kropp har bara uppförsbacke inte ner. Undra hur jag kommer se ut när jag blir äldre.. Nä men jag längtar erfter min mormor nu när jag läste din blogg, ni ska vara glada att ni har nära o kära nära er.

2008-02-26 @ 16:37:05
URL: http://Sarriiis.blogg.se
Postat av: mormor och farfar

Hej Åsa!
Vad roligt att du uppskattade besöket hos oss, och att du skrev om det i din blogg. Det värmde!
Välkommen när du vill, lilla gumman!
Vi vet att du jobbar och kämpar på. Hoppas du får vila och koppla av mellan varven.
Mång kramar! mormor och morfar
Puss puss!

2008-03-02 @ 13:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0