My kind of Hero!!!

Igår kväll kollade jag och Daniel på Hellboy 2: The golden army. Å som jag längtat efter denna film. Och den gjorde mig inte besviken kan jag säga. Som alla vet så är ju Hellboy min favvo serie-hjälte. Och Abe Sapiens ligger ju inte långt efter. För er som undra vem Abe är så kan jag säga att det är Blue, Big Reds sidekick, en härligt Fishy kille som gillar ruttna ägg.
Så här ser han ut by the way.

Spelas av den utmärkta skådisen Doug Jones som även spelar Paleman i Pan's labryint om ni sett den fina filmen.


Nog om sidekicks, här har ni Big Red aka Hellboy, ja ni get the point!

My Hero!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åhh Abe ska vi gifta oss?

2008-08-28 @ 11:20:54
URL: http://artificialgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0