Fittkatts dockorna

Pussycat dolls stylist borde låsas in. Det blir bara patetisk när 30-åringar försöker se ut som jätteporriga 14-åringar. Visst jag skulle absolut inte ha nåt emot att vara lika vältränad som dem, de är jätte snygga! Men om jag hade lika snygg kropp som dem så vette fan om jag skulle sätta på mig en gul plastbehå med sönderklippt jeans höftskynke bara för det.

 Och låtskrivare oxå för den delen. En av deras låtar går så här, When i grow up i wanna be famous,,,,bara döhhh, ni är liksom vuxna, sluta tjata.
Jag fattar inte riktigt vad gruppen går ut på? Är de strippor eller inte? Är de dansare? För den enda dans jag ser de göra är att jucka mot varandras midja. Och gå ner i vertikal split! De kanske är akrobater?

Underhållare? Ja kanske för halvpedigga 50-årigar, eller trasiga 10-åringa
.
Shit det här blev nog mitt elakaste blogginlägg någonsin!

Kommentarer
Postat av: D.

- "Vad är det för skillnad på en porrfilm och en video med Pussycat Dolls?"



- "Det är bättre musik i porrfilmen"

2008-08-25 @ 10:15:18
URL: http://www.sorkmos.com
Postat av: Carro

hehe.. dom kanske är ironiska helt enkelt

2008-08-25 @ 12:07:30
Postat av: Matilda

HAHAHAHAA!! Daniels kommentar var ju bäst hittills!!

2008-08-29 @ 08:31:27
URL: http://matrulsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0