Nyfrilla å mjukost

Igår efter skolan tog jag mig ner på stan till Linda på Salongen. Salongen är stället där jag klipper mig och Linda är frisören, hon är jätteduktig ocj jättetrevlig må ni tro. Och easy on the eye som de säger i amerika, vacker säger jag. Jag tycker att Salongen är ett väldigt bra namn på en frisörsalong. Enkelt å bra liksom, inget tjafs, det är ju liksom en salong. Haha. Min frisyr blev lite kortare och mjukare. Och mer lugg. Jag är grymt nöjd.

 Tjusigt nyvaken!

Jag svängde förbi på Ica Söder på vägen hem och inhandlade lite frukost. Jag köpte mjukost. Den kommer bli ett nytt beroende. Jag åt jämt mjukost till frukost när jag bodde hemma hos mamma och pappa. Jag hade glömt bort hur gott det är. Men nu är beroendet väckt igen :)
image298

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0