Helgen som gått

Den här helgen kom solen till stan. Jag har dock inte hunnit njuta av den alltför mycket. Har jobbat hela helgen. Det var faktiskt riktigt trevligt att jobba. Dagarna gick fort och kunderna var trevliga. Så skönt när allt flyter på.

Jag hann dock med lite nöje i helgen oxå. På fredagen åkte ju jag och Mika till Uppsala. Vi tog en snabbis på stan när vi kom fram. Jag hittade en billig och fin tunkia på Monki som fick följa med mig. Provade även en klännig på H&M, men blev för snål. Har inte råd att shoppa hur som helst och den kostade 400.

Sen tog Mika bussen ut till Flogsta och jag gick hem till Karin, Där bjuds det på gott té och kanelknäcke...mums. Hennes pojkvän Per var där och hälsade på. Så nu fick jag prata med honom ordentligt. Jag visste ju innan mycket väl vem han var eftersom vi är uppväxta på samma ställe, men vi har inte direkt umgåtts i samma kretsar tidigare. Han hade iaf en toksnygg t-shirt på sig(nej jag tycker att ordet tischa är vidrigt och använder det inte).

Sen tog jag en härlig promenad ut till flogsta i den underbara vårsolen. Precis lagom långt att gå med ryggsäck och prickig mimmipigg klännig.

Väl framme var festen redan så smått igång. Jag bytte om. Sen umgicks jag med de andra. Massa trevliga människor där. Alla tjejer hade fått vårkänslor och körde på klännig, blus eller shorts. Riktigt trevligt att så många hade klätt upp sig. Ida och Stina fick en bukett fina vittsippor av Katarina. Snacka om vårigt.

Jag har glömt bort hur vackert Uppsala är på våren. Till och med Mika blev lyrisk. Jag som trodde hon hade lessnat på Uppsala. Hahaha.

Här kommer lite bilder från festen.


Stinas vackra ben och fot :)




Åsså lite bilder på mig. ego ego...hihihi.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Trevligt du verkar haft, kul o komma iväg lite.
Vitsippor, åhh.. älskar våren!

2008-04-21 @ 15:51:13
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0