Detaljer

Jag trivs oföskämt bra i min lägenhet även fast den e gammal gammal och bra sliten. Men den e min(och Molles). I och får sig är den ju inte alls det eftersom det är en hyresrätt, men ni förstår vad jag menar.
Den känns verkligen som mitt hem, och det är viktigt.
Jag har fotat lite små detaljer från mitt hem som jag tänkte lägga upp.

image244Egohörnan!

Mitt vardagsrum.

image249Jag älskar den här pinuppan, hon är så färgglad å fin. Åsså har hon så skön livssyn. Hon gör mig alltid på bra humör.

Detaljer från mitt sovrum.

image254Min favvobild på mig och Ida.



image259
Två porträtt av mig. Ett som My fotat, och ett som jag målat.

Ja så ser det ut hemma hos mig. I mina hörn och vrår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0