Bästa Fredagen del 2!

Fredagen fortsatte lika bra. Karin skjutsade hem mig. Jag gjorde i ordningen mig. Cyklade ner på stan och mötte upp Mika och hennes jobbarkompisar utanför Mamsell, där vi skulle käka Tapas.

image218
Har ingen outfit bild tyvärr men jag bar denna underbara H&M tyllklänningen som jag köpte på rea när jag och Eva var i Stockholm. Bredvid ligger en tröja som jag köpte på loppisrundan med Karin.

Maten var toppen iaf och Mikas jobbarkompisar var jättetrevliga, jag behövde inte alls känna mig utanför.

Efter käket gick vi vidare till Spegel för att se Tomas Andersson Wij, Jennie Abrahamsson var förband.
image219
Här är Jennie, jag var juh där för att se Tomas men hon var jättebra. Sjöng fantastiskt.

image220
Få män passar i vita jeans, Tomas AW gör det! Så grym är han. Han e bäst!

image221
Här sjunger de tillsammans. Tokfint må ni tro! Jennies skiva ska inhandlas snarast!

Efter konserten så drog Mika och jag vidare till Wasteland. Där träffade vänner och lyssnade på The Scrags och Isobel and November. Väldigt trevligt det oxå :) Sandra var där och fottade för GD, hon var vacker som en vårdag som alltid. Kul att få umgås lite med henne oxå, blir tyvärr inte allför ofta.

Så nu förstår ni att jag hade typ den bästa fredagen någonsin.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0