Halsband och lite annat

image21

Igår var jag hemma hos mormor och morfar och hälsade på, hur mysigt som helst.
Mormor gav mig lite pengar som han ville att jag skulle köpa ett halsband för.

image22

Grejen var bara att hon var så generös att pengarna räckte till 3 halsband. Vilket var jättebra för jag köper aldrig smycken. Så nu har jag äntligen lite nytt.

image23


image24

Det här två delade silver hjärtat har jag gått och sucktat efter jätte länge.

image25

Jättefin fjäril från pilgrim

image26

Tyckte verkligen om den fornnordiska designen på det här långa halsbandet från Pilgrim.

Tack så jättemycket för de här 3vfina halsbanden mormor :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad fint! =) Jätte bra köp o vad snällt av din mormor.

2007-10-04 @ 12:01:20
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Helena

Hej vännen!
Var i Gävle kan man köpa smycken från Pilgrim?

2007-10-09 @ 15:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0