Vi har syndat

Nu har vi gjort det.....

Jag och Daniel tog en sväng ner på stan efter jobbet. Jag skulle bla till apoteket och köpa migränmedecin och idominsalva för läpparna. Sen gick vi förbi Sara K's nyöppnade butik Kriss, den var toppenfin och där fanns många fina kläder för lite mognare kvinnor eller va man nu ska säga. Jättefint iaf :) Dit ska jag släpa med mamma snarast.
 
Ja och nu till saken...det va på hemvägen vi gjorde det. Det började med at vi tänkte att vi skulle in på Ica Söder och handla lite middagsmat, vi köpte lite potatis, korv och skinka till pyttipanna.
Då hände det! När i nästan var framme vid kassan.
Vi syndade.
Vi gick förbi Ben&Jerrys kylen, och kunde inte motstå frestelsen. Vi köpte ett paket New York Super Fudge Chunk, Svindyr!!! Men så god! Och paketet var en halvliter så man kan känna sig lite onyttig, men behöver inte känna sig som värsta sortens svullare...hihihi. Så vad kostade den lilla godbiten? 49.90 ett likastort GB-paket kostar 9.90, men jag kan säga att det var värt det :)

Så det var dagens synd :)

Men ibland så måste man få va lite syndig!

Kommentarer
Postat av: The Evil Monkey (Handyman)

Man kanske ska ta och peta ner några ord på Pluffsinuffsan plogg,
sitter nu på jobbet och fryser för man har jobbat ute nu på morgonen(tur att man bara behöver tänka på dig för att bli varm)
hemskt snygg blogg du har och du skriver så fint.
Önskar att jag kunna va med dig nu, puss på dig gumman

2007-11-27 @ 09:11:24
Postat av: Camilla

Jag tappade lappen som du skrev, så tur att du hittade mig. =D

2007-11-28 @ 19:22:38
URL: http://lacamela.blogg.se
Postat av: mik

haha. jag har inte vågat prova.. rädd att bli beroende...

2007-11-28 @ 22:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0