Smeknamn

Många kärlekspar har små löjliga puttenuttiga smeknamn på varandra.

Nu ska jag avslöja en hemlighet...

....så har även Daniel och jag.

Jag kallar honom The Evil Monkey In My Closet. Har man inte sett Family Guy nångång så förstår man kanske inte vad det syftar på, men jag kallar honom det iaf. Jag kan dock garantera att han inte är ett dug evil utan snarare alldeles för snäll :)


image41

Han kallar mig Pluffsinuffsan. Extremt töntigt jag vet, men lite gulligt iaf. Jag tror han har fått det från en radioreklam för kattströt Toalett. Hmm för det är ju en logisk koppling?? hmm. Den där reklamen handlar om en katt som kallas Pluffsinuffsan.

Så fjantiga är vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0