Blue Monday

I lördags hade vi personalfest med jobbet. Vi var på Julgalan på LäkerolArena, det var supertrevligt. Julbord, fri baroch massa bra artister. Kanske inte direkt den musiken jag lyssnar på hemma. Men i det där sammanhanget funkade det fint.

Appropå bra musik. Idag efter middagen så kollade jag och Danne på Dvdn Queen live att wembley stadium. Så grymt bra. Man får verkligen rysningar av riktigt bra musik. Man blir liksom känslosam. Pappa har ju lyssnat på Queen enda sen jag var lillliten så man kan verkligen sjunga med oxå :) Bättre live band får man verkligen leta efter. Freddie Mercurys röst är en klass för sig och den är precis lika bra live som på skiva

Igår jobbade jag till halvtio sen cyklade jag hem till Daniel, vi kollade på filmen Hellboy. Det är ju en av mina absoluta favorit serier så det va kul att se spelfilmen. Den va faktiskt riktigt bra. Bra skådisar oxå.

Men jag tycker inte om att vara ifrån min bebis molle. Även fast jag vet att han klarar sig bra själv.


Kommentarer
Postat av: Lollo

gud vilken lyx med att bli bjuden på allt det där. Skulle aldrig snåla landstinget göra! =P

Pusspuss

2007-11-20 @ 11:56:08
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: ulla erixon

Hej Plussinufsan godbiten!
Jag längtar också efter go-Molle!
Jag har köpt en rolig kattleksak åt honom i Norge.
En sån där fjäder och mus på en pinne som han kan hoppa efter.
Jag längtar också efter min Åsa!
Hoppas vi ses i morgon eller senare om du inte kan då!
Kanske vi snart ska ta en liten tur till Köpis!
Många Nallekramar!
Mamsen

2007-11-26 @ 20:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0