Midsommar!

image8

Hej alla underbara människor!

Visst är det härligt med sommar.

Jag hade världens bästa midsommarafton eller i varje fall den bästa jag någonsin haft ( ja i mitt vuxna liv iaf, barndomens midsommrar kan man ju inte räkna, för de va ju alla helt underbara).
Först så jobbade jag hela dan eller till 16.30. Sen åkte jag hem och packade mina grejor. Sen satte jag mig på cykeln till Hagaström. Jag blev så glad när jag kom hem för mormor, morfar och farfar var fortfarnde kvar, det hade jag inte räknat med. Så det va verkligen en trevlig överraskning. Så då han jag umgås lite med dem medans jag åt. Pappa bjud på snaps och vin, vilket jag tycker är helt okej att göra om dottern i fråga är 24 år.
Sen efter att mormor,morfar och farfar åkt, så pratade jag lit med maria i telefonen. Sen hoppade jag in i duschen och fixade mig. Sen vid typ 21-tiden gick jag hem till Ida och Karin. Där var det storfest med mycket folk. Det var hur trevligt som helst. Vi midnattsbadade och hade lägereld med trubadur(Eddie). Så kul att träffa alla barndomsvänner och alla andra vänner. Björn var bla där, vi pratade rätt mycket, tänk att jag va så kär i honom på högstadiet...hahahha. Men han var jättetrvlig, Tyckte att jag skulle spela fiol vid lägerlden, men det vågade jag inte, för mycket folk där juh:
Jag blev faktiskt kvar hos ida till typ 14-tiden nästa dag. Festen höll på till ca 06, sen gick alla och la sig. Jag delade på en 80-bäddsoffa i Bennos arbetsrum, men det funkade :)

Sen gick jag hem till mamma och pappa och hade en trevlig lördag med dem.
image9

Kommentarer
Postat av: Lollo

Låter som en trevlig midsommarafton!! :) Själv var jag instängd på sjukhuset hela helgen. Puss

2007-06-27 @ 12:20:36
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0