Lördag!

Jag var ledig i lördag, men det blev ändå en väldigt fullspäckad dag.
Dagen började med att jag vaknade...såklart :)
Sen blev det frukost och duschen och fixa iordning mig lite. Strax efter elva kom Mika och hämtade upp mig, så åkte vi vidare till Plantagen. Där inhandlade vi blommor, krukor och pynt till julgrupps tillverkningen.
Sen åkte vi hem till mig och drack starkt kaffe åt lite choklad och började skapa julgrupper. 9 st blev det sammanlagt. Vi blev riktigt nöjda. Sen åkte Mika hem till sig och jag å Danne käkade lite pasta till middag.
Jag plattade håret (vilket tg 5 min nu när det är kort, sååå skönt) sen träffade ag Mika på stan igen..vi gick mot sandras lägenhet för lite inflyttningsfest, men när vi kom fram så visade det sig att Sandra blivit akutinkallad på fotojobb, hon var på Spegeln för att fota lite band som spelade där. Så vi gick dit först och gjorde henne sällskap och fick lite trevlig musik  på köpet :)

Festen blev som sagt var lite uppskjuten, men när den väl var igång hade jag hur trevligt som helst...alltid kul att träffa lite nya människor.

Sen blev det Heartbreak, där hookade jag upp med Lollo, mange å erik...för en gångskull hade jag riktigt trevligt på krogen. Och jag träffade min gamla gymnasiekompis Hanna S, och det var hur underbart som helst.

Åsas favvo partylåtar en lista(i ingen speciell ordning):

1.Fuck me pumps-Amy winehouse
2.Somebody told me-Killers
3.Hard to beat-Hard Fi
4.Miss Lucifer-Primal Scream
5, Supermodel-Jill Sobule
6.Bad reputation-Joan jett
7.Silent shouts-Knife
8.Piece of me-Britney Spears
9.Love will tear us apart-Joy division (förmodligen den bästa låt som någonsin gjorts)
10.Golddigger-Kanye West
11. 99 problems-Jay-z
12.What else is there-royksopp and karin drejjer
13. Sympathy for the devil-Rolling stones
14. The prayer-Bloc party
15. Irish blood, english heart-morrissey
16. Temple of love-Sisters of mercy
17.Run to the hills-Iron Maiden
18 My Friend-Groove Armada
19.Fear no darkness promised child- Timo Räisänen
20.Curly sue-Takida (kanske inte direkt superparty..men bra)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

ja det var en kul kväll :)
Kolla facebook för att se fler foton :D

2007-12-10 @ 22:28:15
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0