Ledig Dag!

Idag är jag ledig, men det är mycket som ska göras idag ändå. Snart ska jag ner på stan och försöka hitta en julklapp till Danne. Hmmm vet inte riktigt vart jag ska leta, men jag kanske får inspiration när jag kommer dit.
Sen ska jag storstäda...och gå upp med lite saker till vindsförådet, bla utemöblerna.

Sen ska Molle lämnas hos mamma och pappa...mamma ska även få en julgrupp då.

Sen ikväll kommer svärföräldrarna hem till Daniel, så då ska jag dit å käka middag och träffa dem för först gången. Börjar bli lite små nervös, men det ska nog gå bra.

Ja bara att sätta igång då :)

Kram på er!

image61

Kommentarer
Postat av: Charming man

Gillar du julen? mvh this charming man!

2007-12-11 @ 11:10:24
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: Linda

Det kommer gå sååå bra! Vem kan inte tycka om dig???
Syns i morrn!
Puss!

2007-12-11 @ 13:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0