Jobbhelg

Igår jobbade jag extra i kallskkänken, skulle egentligen jobbat i café men pga sjukdom ver jag tvungen att hoppa in i kallskänken istället, vilket jag verkligen inte hade nåt emot.

Efter jobbet kom mamma och hämtade upp mig. Vi tog bilen ut till mormor och morfar för att fira mormor som fyllde år. 84 om jag inte minns  fel. Hon fick en hemmagjord julgrupp av mig.

image66

Hon blev jätteglad, vi fikade och hade så trevligt där.

Sen skjutsade mamma hem mig för jag var så trött.
Danne kom hem till mig och vi kollad på CSI. Sen gick jag och sov för jag var så sjukt trött.

Bäst att ladda med mycket sömn när man ska jobba hela helgen.

Nu ska jag gå och laga frukost.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

sova är bra det :) Jobbar i helgen jag med..
Träffade Sofia på hockey igår, kalas i veckan, får se om jag är ledig o kan gå.. vore skoj o ses ju :)

2007-12-15 @ 10:53:04
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: ulla erixon

Hej Go hjärtat!
Hoppas du inte är helt slut efter lång jobbarhelg!
Du är så duktig som hinner med att både jobba och göra sådana fantastiskt fina julgrupper och dessutom städa och julpynta. mamma har också julpyntat idag. Få se vad du tyckern när du kommer hem nästa gång. Molle ligger och sover på höga hyllan i klädkammaren. Han mår finfint så du behöver inte vara orolig.
Sov Gott inatt!
Många kramisar från mamsen!

2007-12-16 @ 18:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0