Frisk!

Idag har jag jobbat första dan efter magsjukan....det gick väldigt bra. Otroligt mycket folk på jobbet bara. Alla ska julhandla. Nu har man lagat bananpannkaka till middag. och det bästa va att det blev så mycket över så de räcker till två matlådor...så nu slipper man tänka på matlåda lördag, söndag.

Sen på måndag.....JULAFTON!!!!  Jag är som ett litet barn, jag längtar verkligen. Och det bästa med det här året? Jag är ledig!!! Har nog jobbat de tre senaste julaftnarna iaf. Och jag är även ledig juldagen och annandagen...3 dagars sammanhängande ledighet, vilken lyx!!!
Det kommer att bli en toppen jul!!!

Kram på er alla!!! Och då menar jag alla!!!

image69

Hoppas ni får en underbar jul med många fina klappar av Tomten!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Go Jul =)
Jag är också ledig över jul, gud vad härligt det ska bli.
Nyår jobbar jag dock kväll.. men vi blir belönade med att få gratis mat.. jag valde oxfile. Alltid nåt :P
Puss

2007-12-21 @ 20:30:13
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: hannah

jag ska med plugga på komvux ;D

2007-12-21 @ 21:32:47
URL: http://pleased.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0