Njurröntgen och lite annat

image5När jag vaknade imorse kände jag mig lite småförkyld, hoppas jag inte blir sjuk.

igår var jag ute och gick med Sara å Ella, sen stannade vi en stund på stan för lite lunch, räksallad mmm.
Sen skulle jag på provtagning (igen) men det tog typ bara 10 minuter, Efter det hoppade jag på cykel till mamma å pappa, fikad där och hämtade Molle,lurv.

När jag kom hem ringde Sandra och fågade om jag ville hänga med henne på en roadtrip till Rättvik, och kolla på gamla amerikanare och träffa några kompisar till henne från Frensta. Och jag tackar aldrig nej till ett litet äventyr, så vad halvsju åkte vi..det va väldigt trevligt. Vi kom hem vid ett på natten igen och då sov sandra här för hon skulle jobba på eva leva loppan idag.

Imorse när jag kollade posten hade jag fått brev från sjukhuset, jag som tog provet igår, ibland är de snabba :)
Jag ska på njurröntgen den 22 augusti, läskigt. Men David försäkrade mig om att det int alls var läskigt. Så jag litar på honom.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad bra att det händer nåt o att dem kan komma på vad felet är snart :) Puss

2007-08-02 @ 12:29:46
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0